FANDOM

"How to Stay Alive in the Woods" to piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Dead of Summer. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 26 lipca 2016 roku na kanale Freeform. W Polsce nie został jeszcze wyemitowany.

Opis Edytuj

Deb i opiekunowie zabierają obozowiczów na nocne biwakowanie głęboko w lesie, aby zyskali niezapomniane doświadczenie. Kiedy każdy zostaje umieszczony w namiocie i próbuje znaleźć idealny patyk na pianki, Joel niepokoi się tym, co dzieje się na obozie Stillwater. Tymczasem retrospekcje skupiają się na Joelu.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych

Gościnnie

Pozostali członkowie obsady

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa odcinka przedstawia ognisko (zobacz zdjęcie
    1x05 Title card
    ).
  • Tytuł tego odcinka jest nawiązaniem do książki o tej samej nazwie autorstwa Bradforda Angiera z 1956 roku.
  • Krwawy księżyc w 1989 roku miał miejsce 16 sierpnia, jednak data na kamerze Joela wskazuje inną datę.

Nawiązania do Dawno, dawno temu Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Dawno, dawno temu
  • Joel nosi koszulę brata, na której widnieje liczba 42. 42 to jedna z liczb z serialu Zagubieni, która wielokrotnie pojawia się również w serialu Dawno, dawno temu.

Nawiązania do Zagubionych Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Zagubieni
  • Joel nosi koszulę brata, na której widnieje liczba 42. 42 to jedna z liczb z Zagubionych.
  • Francie nie może oddychać po tym, jak zgubiła swój inhalator. To samo przydarzyło się Shannon.

Produkcja i odbiór Edytuj

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez stronę internetową SpoilerTV 7 maja 2016 roku.[1]

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Lista odcinków pierwszego sezonu serialu „Dead of Summer

01. "Patience"
02. "Barney Rubble Eyes"
03. "Mix Tape"
04. "Modern Love"

05. "How to Stay Alive in the Woods"
06. "The Dharma Bums"
07. "Townie"
08. "The Devil Inside"

09. "Home Sweet Home"
10. "She Talks to Angels"

Przypisy Edytuj