FANDOM

"Modern Love" to czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Dead of Summer. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 19 lipca 2016 roku na kanale Freeform. W Polsce nie został jeszcze wyemitowany.

Opis Edytuj

Kiedy seria niefortunnych wydarzeń prześladuje początek lata w obozie Stillwater, Deb postanawia zorganizować bal maskowy, aby spróbować podbudować morale. Podczas przygotowań opiekunowie zaczynają porównywać notatki z dziwnych wydarzeń, które ich spotkały. Gdy zbyt wiele dziwnych rzeczy przeczy temu, że mogły być to zwykłe przypadki, Alex, Cricket i Amy są zdeterminowani, aby dotrzeć do sedna tego, co ma miejsce w obozie. Śledztwo kieruje ich w stronę Deb, co stawia Joela w trudnej sytuacji. Tymczasem retrospekcje skupiają się na Drew, który jest prześladowany przez swoją przeszłość.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych

Gościnnie

Pozostali członkowie obsady

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa odcinka przedstawia tonący w jeziorze naszyjnik z pentagramem (zobacz zdjęcie
    1x04 Title card
    ).
  • Tytuł tego odcinka jest nawiązaniem do piosenki o tej samej nazwie, wydanej przez Davida Bowie 14 kwietnia 1983 roku.
  • W liście aktorów drugie imię Jaedy Miller jest zapisane jako "Lily", podczas gdy w pilocie - "Lilly".

Nawiązania do Dawno, dawno temu Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Dawno, dawno temu
  • Powieść Włóczędzy Dharmy, którą ma przy sobie Deb, opowiada historię kilku wolnych anty-konformistów XX wieku, takich jak Neal Cassady, który stał się inspiracją do stworzenia postaci o imieniu Neal Cassidy, występującej w serialu Dawno, dawno temu.

Nawiązania do Zagubionych Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Zagubieni
  • W serialu Zagubieni inicjatywa DHARMA była tajemniczym projektem badającym właściwości wyspy.

Produkcja i odbiór Edytuj

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez stronę internetową SpoilerTV 7 maja 2016 roku.[1]

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Lista odcinków pierwszego sezonu serialu „Dead of Summer

01. "Patience"
02. "Barney Rubble Eyes"
03. "Mix Tape"
04. "Modern Love"

05. "How to Stay Alive in the Woods"
06. "The Dharma Bums"
07. "Townie"
08. "The Devil Inside"

09. "Home Sweet Home"
10. "She Talks to Angels"

Przypisy Edytuj