FANDOM

"Patience" to pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Dead of Summer. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 28 czerwca 2016 roku na kanale Freeform. W Polsce nie został jeszcze wyemitowany.

Opis Edytuj

Obóz Stillwater ma zostać otwarty ponownie po tym, jak był zamknięty od lat. Deb, nowa właścicielka, włożyła swoje serce, duszę i oszczędności w odnowienie obozu, który kochała jako dziecko. Nie jest jedyną, która jest podekscytowana powrotem: sześciu dawnych obozowiczów — Alex, Jessie, Cricket, Joel, Blair i Blotter — dołącza do niej jako opiekunowie mający nadzieję doświadczyć wolności, którą obóz dostarcza teraz, kiedy są starci. Nie będąc częścią starej załogi, Amy próbuje jak najlepiej dopasować się do już blisko związanej grupy, podczas gdy Drew zadowala się samotnością. Kiedy każdy przygotowuje się do przybycia obozowiczów, Amy jest pierwszą, która czuje, że coś jest nie tak na tym idyllicznym letnim obozie.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych

Gościnnie

Pozostali członkowie obsady

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa odcinka przedstawia nocny widok na jezioro, w którym potopieni są ludzie. Po chwili kamera przemieszcza się w prawo, aż do obozu nad jeziorem, a w raz z ruchem nastaje dzień (zobacz zdjęcie
    1x01 Title card
    ).
  • Tytuł odcinka jest nawiązaniem do piosenki amerykańskiego zespołu Guns N’ Roses o tym samym tytule.
  • Singiel "Lullaby" grupy The Cure można usłyszeć w tle podczas pierwszej sceny przedstawiającej jezioro Stillwater.

Nawiązania do Dawno, dawno temu Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Dawno, dawno temu

Nawiązania do Zagubionych Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Zagubieni

Produkcja i odbiór Edytuj

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez Freeform 19 maja 2016 roku.[1] Początkowo miał nazywać się "Like a Prayer", ale z nieznanych przyczyn tytuł został zmieniony na ten obecny.[2]
  • Zdjęcia do tego odcinka odbywały się w różnych miejscach w Vancouver od 21 marca 2016 roku do 8 kwietnia 2016 roku.[3] Pomiędzy produkcją tego a następnego odcinka miała miejsce dwutygodniowa przerwa.[4]

WideoEdytuj

Zobacz też Edytuj

Lista odcinków pierwszego sezonu serialu „Dead of Summer

01. "Patience"
02. "Barney Rubble Eyes"
03. "Mix Tape"
04. "Modern Love"

05. "How to Stay Alive in the Woods"
06. "The Dharma Bums"
07. "Townie"
08. "The Devil Inside"

09. "Home Sweet Home"
10. "She Talks to Angels"

Przypisy Edytuj