FANDOM

"She Talks to Angels" to dziesiąty i ostatni odcinek pierwszego sezonu serialu Dead of Summer. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 30 sierpnia 2016 roku na kanale Freeform. W Polsce nie został jeszcze wyemitowany.

Opis Edytuj

To, co miało być zabawnym latem, które na zawsze pozostanie w pamięci opiekunów na obozie Stillwater, szybko przemieniło się w straszne doświadczenie, którego przeżycie będzie dla nich szczęściem. Kiedy lato dobiega końca, odwieczna bitwa między dobrem a złem nad jeziorem Stillwater zostaje rozegrana raz na zawsze.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych

Gościnnie

Pozostali członkowie obsady

Ciekawostki Edytuj

Nawiązania do Dawno, dawno temu Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Dawno, dawno temu
  • Zniknięcie dusz obozowiczów w jeziorze Stillwater przypomina przejście do lepszego miejsca po załatwieniu niedokończonych spraw. Podziemie i niedokończone sprawy odgrywają ważną rolę w drugiej części piątego sezonu Dawno, dawno temu.

Nawiązania do Zagubionych Edytuj

Osobny artykuł: Lista nawiązań do serialu Zagubieni
  • Cricket daje Blairowi czekoladowego batonika Apollo. Te słodycze wielokrotnie pojawiały się w serialu Zagubieni, a także epizodycznie w serialu Dawno, dawno temu.
  • Słowa wypowiedziane przez Jacka Sykresa - "Nic nie dzieje się przez przypadek" - przypominają jeden ze sloganów drugiego sezonu Zagubionych.
  • Zakończenie odcinka, kiedy dusze obozowiczów wchodzą do jeziora, aby żyć w pokoju, przypomina nieco zakończenie serialu Zagubieni.

Produkcja i odbiór Edytuj

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez stronę internetową SpoilerTV 27 lipca 2016 roku. Początkowo miał nazywać się "Let Love Rule", ale z nieznanych przyczyn tytuł został zmieniony na ten obecny.[1]

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Lista odcinków pierwszego sezonu serialu „Dead of Summer

01. "Patience"
02. "Barney Rubble Eyes"
03. "Mix Tape"
04. "Modern Love"

05. "How to Stay Alive in the Woods"
06. "The Dharma Bums"
07. "Townie"
08. "The Devil Inside"

09. "Home Sweet Home"
10. "She Talks to Angels"

Przypisy Edytuj